Inspektor ds. rozliczeń w Dziale Rozliczeń Czynszu i Windykacji

Nr ogłoszenia: ZGK/PK/EC/9418/2020

  1. Miejsce wykonywania pracy:
    Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie
    ul. Warecka 22
    05-510 Konstancin-Jeziorna
  2. Wymiar etatu: 1
    Liczba stanowisk pracy: 1
  3. Określenie charakteru pracy, warunków organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
    1. praca biurowa
    2. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    3. naturalne i sztuczne oświetlenie
    4. miejsce pracy: parterowy budynek przy ul. Wareckiej 22, długi korytarz, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 86 cm w świetle ościeżnic, drzwi wejściowe do toalet - szerokość 70 cm w świetle ościeżnic (toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich).
  4. Do obowiązków na ww. stanowisku należy:
    1. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją należności i opłat z tytułu najmu lokali komunalnych , naliczanie czynszu i innych opłat, wystawianie przelewów do opłat, wystawianie zawiadomień o zmianie stawek z tytułu należności czynszowych, rozliczanie zużycia mediów w lokalach komunalnych i użytkowych,
    2. Sporządzanie aneksów do  obowiązujących umów najmu lokali mieszkalnych, użytkowych i innych w zakresie zmiany wysokości opłat eksploatacyjnych (np. z tytułu: dostawy wody i odbioru ścieków, dostawy energii cieplnej, wywozu odpadów stałych lub płynnych, dostawy gazu itp.),
    3. Prawidłowe i terminowe rozliczanie najemców i dzierżawców lokali mieszkalnych i użytkowych z tytułu dostawy mediów (woda, ścieki, energia cieplna, energia elektryczna, gaz, wywozu odpadów, itp.),
    4. Prowadzenie postępowań związanych z egzekwowaniem należności czynszowych Zakładu, odzyskiwaniem zadłużonych lokali oraz zamianą lokali mieszkalnych w zakresie finansowym,
    5. Sporządzanie rejestru sprzedaży usług najmu lokali mieszkalnych w systemie komputerowym, sporządzanie not syntetycznych z rejestru sprzedaży oraz zestawień pomocniczych dla potrzeb ewidencji syntetycznej w systemie F-K,
    6. Uzgadnianie i potwierdzanie sald kont rozrachunkowych z najemcami oraz uzgadnianie sald kont analitycznych z syntetyką działu księgowości,  kontrola ewidencji zapłat automatycznie księgowanych na kontach najemców oraz księgowanie zapisów korygujących stwierdzone błędy, ewidencjonowanie spłat zobowiązań czynszowych w formie świadczeń niepieniężnych wykonywanych przez dłużników w postaci prostych prac porządkowych, biurowych i innych, 
    7. Przestrzeganie procedur i standardów pracy Zakładu.
  5. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
    1. wykształcenie średnie lub wyższe  - preferowane  wyższe o profilu administracyjnym.
    2. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
    3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
    5. nieposzlakowana opinia,
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
    7. znajomość przepisów z zakresu: ustawy o najmie lokali mieszkalnych i dodatkach mieszkaniowych, ochronie praw lokatorów, ustawy o rachunkowości,
    8. komunikatywność, rzetelność, wysokie umiejętności interpersonalne,
    9. samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia, 
    10. umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
  6. Nasze oczekiwania:
    1.  znajomość programu NSARCZ.
    2. Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office 
    3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, pracy w zespole, terminowość wykonywania zadań 
    4. prowadzenie spraw administracyjno-rachunkowych.
    5. Mile widziane zatrudnienie w jednostce samorządowej powyżej 6 miesięcy. 
  7. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV)
    2. list motywacyjny,
    3. kwestionariusz osobowy ( plik w załączniku),
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
    5. kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie.
    6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 
    7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
    8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, niezbędnych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.),
    9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
  8. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGK w Konstancinie-Jeziornie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  9. Miejsce składania dokumentów:
    1. Miejscem składania dokumentów jest siedziba ZGK (ul. Warecka 22; 05-510 Konstancin-Jeziorna).
    2. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty, w   nieprzekraczalnym terminie – od dnia 23 grudnia 2020 do dnia 8 stycznia 2021 r.
    3. O dochowaniu terminu decyduje data wpłynięcia aplikacji do ZGK (nie data stempla pocztowego).
    4. Dokumenty powinny być dostarczane w zamkniętych kopertach.
    5. Prawo do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych – określone w art. 16 RODO - nie przysługuje po terminie składania zgłoszeń, o którym mowa w ust. 2.1.
  10. Postępowanie z przesłaną dokumentacją.
    1. Oferty nie zawierające kompletu dokumentów lub które wpłyną po terminie,  będą rozpatrzone negatywnie.
    2. Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli pierwszy etap weryfikacji są zapraszani do kolejnego etapu (telefonicznie, milowo lub pocztą tradycyjną), a ich lista jest publikowana na stronie BIP ZGK (ze wskazaniem imienia, nazwiska, miasta).
    3. Drugi etap naboru składa się z testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej podczas której kandydat obowiązany jest okazać oryginały przesłanych kopii dokumentów.
    4. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na tablicy informacyjnej w ZGK oraz przekazana wyłonionej osobie.
    5. Pozostali kandydaci nie są indywidualnie powiadamiani. 
    6. ZGK nie zwraca złożonych dokumentów.
    7. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia procesu naboru, dokumenty aplikacyjne są niszczone.
  11. Klauzula informacyjna:
    1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie (ZGK) z siedzibą przy ul. Wareckiej 22 w Konstancinie-Jeziornie (05-510). 
    2. Dane kontaktowe to tel. (22) 756-42-51, email: sekretariatatzgk-konstancin [dot] pl.
    3. Inspektorem danych osobowych u Administratora jest Pan Mateusz Siek, e-mail: iod [dot] zgkatbims [dot] home [dot] pl., tel. nr 605-976-900.
    4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, i c oraz art.9 ust.2 lit.b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane RODO, w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie, na postawie zgody oraz przepisów Kodeksu pracy oraz Ustawy o pracownikach samorządowych.
    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    6. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W przypadku niepodania danych Pani/Pana kandydatura nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji.
    7. Dane będą przetwarzane do czasu zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem do pracy. Dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym dotyczącym zatrudnienia w wyniku niniejszego ogłoszenia rekrutacyjnego nie będą dalej przetwarzane i zostaną zniszczone w sposób uniemożliwiający ich wtórne pozyskanie. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób mogą być przechowywane w okresie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybraną osobą i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska ( art. 14 ustawy o pracownikach samorządowych).
    8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
    9. Posiada Pani/Pan prawo do:
      • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
      • żądanie przenoszenia danych ( w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody),
      • wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
      • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody) - w zakresie i na zasadach przewidzianych w RODO.
Data wytworzenia informacji: 04.01.2021 15:41:05
Osoba wprowadzająca informację: admin_vobacom
Data ostatniej modyfikacji: 26.01.2021 08:33:55
Data publikacji informacji: od 23.12.2020 15:41:05 to 08.01.2021 23:59:59
Liczba odsłon: 0
Pokaż rejestr zmian
Data Osoba dokonująca zmiany Opis zmiany
26.01.2021 08:33:55 administrator_serwisu edycja strony
26.01.2021 08:25:09 administrator_serwisu edycja strony
26.01.2021 08:17:57 Elżbieta Gawryszewska edycja strony
05.01.2021 09:33:47 admin_vobacom edycja strony
04.01.2021 15:41:05 admin_vobacom strona została dodana